yup , today duduk rumah dengan my sister sahaja.
best apa :)
Status my sister's FB " Masterchef at home with Dina for 45 minutes . "
Nyehehe , dia je lah yang masak aku tolong rasa je :DD
Kiteorang masak ;
- Onion egg , Sup daging pangalila and macam biasa nasi putih ;)
kicap itu wajib ! mwehehe . teringat pulak kat abang aku , dia suka makan nasi dengan kicap .
always :)
mwehehe .petang ni pulak , nak buat teh ngan apa apa je la yang ada dalam fridge :DD
kenyang makan tadi . just have fun with my sis dua dua :)
nobody's here .yup , that's why aku dapat blogging .mwehehe .
before masak tadi,tengok tv . tengok citer wasiat kat astro prima .
nampak sorg pelakon ni, muka dia macam sara dalam penunggu istana tu.
yup,memang betul sara . her name is SARA ALI . dalam citer wasiat tu , die jadi HANNA.
tengok lah citer tu.OKAY,
i'm off now. mau solat asar lah :)
nanti saya update lagi ya ;)
love you semua <3
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.