Dec 18, 2011

Masak ,

yup , today duduk rumah dengan my sister sahaja.
best apa :)

Status my sister's FB " Masterchef at home with Dina for 45 minutes . "

Nyehehe , dia je lah yang masak aku tolong rasa je :DD

Kiteorang masak ;

- Onion egg , Sup daging pangalila and macam biasa nasi putih ;)

kicap itu wajib ! mwehehe . teringat pulak kat abang aku , dia suka makan nasi dengan kicap .
always :)

mwehehe .petang ni pulak , nak buat teh ngan apa apa je la yang ada dalam fridge :DD

kenyang makan tadi . just have fun with my sis dua dua :)

nobody's here .yup , that's why aku dapat blogging .mwehehe .
before masak tadi,tengok tv . tengok citer wasiat kat astro prima .
nampak sorg pelakon ni, muka dia macam sara dalam penunggu istana tu.

yup,memang betul sara . her name is SARA ALI . dalam citer wasiat tu , die jadi HANNA.
tengok lah citer tu.OKAY,

i'm off now. mau solat asar lah :)
nanti saya update lagi ya ;)

love you semua <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.