ape citer sekarang ni ?!
perghhh!pandai kau kan sekarang .
kenpa aku kata kau pandai ?
SEBAB KAU DAH PANDAI MEMPERMAINKAN PERASAAN PEREMPUAN.
tau tak,kau ni bagi aku,
KAU SANGAT LA BODOH,SIAL ,sumenye ade !
kau ingat kawan aku tu TAKDE PERASAAN ? kalau takde perasaan,namanye ORANG GILA,bangang!
ye,memang aku tengah cari gaduh ngn kau !
lelaki macam kau,patut di ajar!kau ingat kau tu HANDSOME sangat ke ?
memang aku BUSYBODY,tapi aku busybody kena pada tempat.
aku ckp ngn kau s
perghhh!pandai kau kan sekarang .
kenpa aku kata kau pandai ?
SEBAB KAU DAH PANDAI MEMPERMAINKAN PERASAAN PEREMPUAN.
tau tak,kau ni bagi aku,
KAU SANGAT LA BODOH,SIAL ,sumenye ade !
kau ingat kawan aku tu TAKDE PERASAAN ? kalau takde perasaan,namanye ORANG GILA,bangang!
ye,memang aku tengah cari gaduh ngn kau !
lelaki macam kau,patut di ajar!kau ingat kau tu HANDSOME sangat ke ?
memang aku BUSYBODY,tapi aku busybody kena pada tempat.
aku ckp ngn kau s
ebab kau ni SIAL.
sampai hati kau buat kawan aku sakit hati sampai die mengalirkan air mata hanya kerana KAU ?!?!
WHAT THE HELL !
sampai hati kau buat kawan aku sakit hati sampai die mengalirkan air mata hanya kerana KAU ?!?!
WHAT THE HELL !
lelaki jenis ape kau ni?nak kata muke handsome,takdelah sangat.
muke macam ape je.lagi handsome Cody Simpson aku :P
muke tak handsome,ade hati nak pikat perempuan lain.kalau kau handsome,dah lama dah aku terpikat kat kau.
boleh pulak kan,kau confess kat perempuan lain time kau masih dengan Arfa ?!
memang aku tengah cari pasal dengan budak SDAR.
ade aku takut ke dengan korang semua ?
korang semua,sama je mcam die.
pergi mampos la,bodoh!
kalau dari dulu aku tau kau camni,dah lama aku halang kawan aku berhubung dengan kau.
bagi aku,kau ni LAGI TERUK dari Acap tau tak ?!
seteruk teruk acap tu kan,die tau macam mana nak setia dengan perempuan.
muka die handsome .mmg layak dengan arfa yang cantik tu.
sekarang ni,die abang angkat aku.
kau?!
macam b*** !
dah la,geram pulak aku tulis makin lama.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.