Dec 15, 2011

No boyfriend, No love anymore !

yes,that's it !

kenapa perlu aku menunggu lagi lelaki yang sudah memiliki hati perempuan lain?
memang dia taktau aku suka die,tapi entah la.

hati aku rasa sangat pedih yang terlampau!
sakit hati sangat tengok FB die.

hati dengan jantung aku ni bagaikan di siat siat.
sakit sangat.

yes.i admit it that i love him so much but,

to make me feel better,i have to forget him tapi sangat susah !
why ?!?!

aku tak sanggup nak tanggung kesakitan ni !
memang,die lah satu satunya lelaki yang mampu buat jantung aku berdegup laju.
die la semangat aku untuk belajar mase nak UPSR dlu.

SEGALA-GALANYA DIA !

memang sehingga sekarang,dia masih tidak mengenali siapa diri aku.
aku percaya,suatu hari nanti aku dan dia akan bertemu.
dan saat itulah,dia akan mengenali siapa diri aku.

bila aku dapat tau die dah in a relationship ngn budak skolah die,
hati aku HANCUR BERDERAI !
macam hilang segala semangat aku :'(

aku tak mampu menipu diri sendiri,
aku masih sayangkan dia dan mengharapkan lagi.

Tapi,buat masa sekarang aku tak perlukan lagi semua itu.
hidup mesti diteruskan.
aku mengaku,aku menitiskan air mata aku hanya kerana dia.

aku tak mampu nak menipu.

setiap hari dekat sekolah,hampir setiap malam aku mimpi tentang dia.
aku bermimpi dia berjumpa aku.

mimpi aku itu sangat indah .

lbnl,

i'm so sorry but i love you :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.