Jul 29, 2012

CONFLICT -,-

hello there ,
sudah sekian lama tak jenguk blog saya yang banyak berjasa kat saya ,
btw, saya tengah ada konflik ni
saya balik rumah kawan saya tanpa pengetahuan parents saya sebab
parents saya cakap tak boleh nak ambik saya untuk overnight sebab kerja and
tak boleh visit saya sebab bulan puasa .
suddenly hari jumaat call tanya khabar , parents nak visit . they want to visit me this sunday ,
hari ni lah !
macam mana ni ? saya still kat rumah kawan saya lagi ni.
fuhhh , naisb baik kakak saya online.saya mintak tolong kat dia walaupun dia berat hati
nak tolong saya . saya tau tu .
supposedly mak saya nak visit saya dulu baru kakak saya tapi
di atas pertolongan kakak saya ,
mak saya visit kakak saya dulu .
hope so tak terkantoi .
till then , bye .

# saya anak yang tak baik :'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.