Jul 29, 2012

Ketenangan hati -,-

Annyeong haseyo Malaysia !

pape lah saya ni . act , taktau nak tulis ape dah . tumblr saya pon dah berhabuk .
teruknya saya ni . tu lah tamak sangat .
account tu nak buat , account ni nak buat .
TAMAK HALOBA SUNGGUH SAYA NI XD
nak tau tak , saya ada suka seorang manusia yang bergelar kaum Adam .
nama dia H. mana boleh bagitau kat sini kan ?
OPEN LA !
macam mana saya boleh kenal dia ?
itu pon tak boleh bagitau , dia related dengan sape pon saya takkan bagitau kat sini .
BIARLAH RAHSIA.
okay fine, annoying :P
tapi kan kalau dulu saya jenis mengharap , sekarang saya tak .
atas nasihat bestfriend saya yang tak nak saya patah hati macam danial dulu .
OPSS , TERLEPAS LAH PULAK .
lawak hambar =='
saya suka dia pun, saya rasa biasa biasa je .
saya tengok DP dia dengan perempuan lain pon saya tak sedih dah .
saya just buat biasa biasa je . itu hak dia kan.
maybe kawan dia kot. alahai , macam gambar saya dengan Bad la .
kiteorang kawan  , but saya anggap dia bestfriend.
Saufi pon bestfriend saya , eh tak BESTFRIEND FOREVER :)
ada polaroid saya dengan Saufi kat dalam locker dorm saya. bookmark nama saufi pon, batch dia pon.
semua saya simpan kat dalam locker saya :)
alaaa, tak semestinya boyfriend punya gambar je letak dalam locker . ohhh ,
saya siap tampal lagi gambar ONE DIRECTION <3
hewshews :)

KBYE -,-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.