Sep 24, 2012

My life .

heyho blogger ;)

hmm, saya just nak cerita pasal diri saya ni macam mana.
saya tau , tak semua orang tau saya ni jenis yang macam mana, even kawan baik saya sendiri pon masih tak dapat memahami saya lagi .

err, certain je la . hehe :3
sejak incident hari tu , saya dah insaf . saya tau apa yang saya buat sangat salah dan memalukan diri saya sendiri .

hidup ini memang banyak cabaran dan dugaan :') Allah itu sangat hebat.
 walau apa pun yang terjadi, saya kena sentiasa kuat dan tabah .

saya memang seorang yang sangat sensitive .saya ada banyak tempat luahan  seperti kawan, BLOG, facebook, twitter and DIARY.

saya sekarang sudah dah 4 diary dalam  form 4 ni . banyakkan ? saya memang suka menaip dan menulis .

saya tak tahu kenapa, kenapa masih ada yang tidak memahami diri saya ni camne .

nama pun manusia . LOL. apa pun, we have to be strong and tough .
hmm, tomorrow i have mandarin exam . cuaks :|

pape pon, teruskan hidup anda !  just be yourself !
don't be so HYPOCRITE !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.