Mar 7, 2013

Let's Just Fall In Love Again :)

Hey hello Assalamualaikum :)

Uhuk uhuk uhuk, banyak nya habuk blog ni. Tah berapa kurun lama aku tak update blog ni.
Sorry la, busy la. Preparation untuk SPM :) Online pun jarang.

#np Live My Life <3 p="">
So, tak tau pon nak update apa hari ni. Just wanna share that aku dah habis exam mid term 1 semalam.
Hari ini dapat result PAI :) Alhamdulillah dapat A :P #poyo
semalam sumpah memang gila gila dengan Arfa and Liyana dengan webcam laptop aku ni.
Tah pape je kitaorang :D but it was so FUN :) nama pun my BFF.

hmm, im so worried about Saufi, my bff :( sebab dah berapa hari dah phone dia voicemail.
hari tu nak wish good luck pon off, nak cakap congrats pon OFF. sedih gila doh.
memang la aku faham dia busy dengan band, but please lah ON :'(
selalunya aku akan share my stories dekat dia because he is my best friend forever.
dah 7 tahun dah aku kawan dengan dia. im so appreciate him because he is the only one kawan lelaki that i had. #brokenenglish Sumpah aku tak tipu, dia sangatlah caring, baik, memahami perasaan orang lain and etc.
memang baik gila lah kan . MUAHAHAHA :D
 
Tau tak, my ex crush, Meon dah smoking :( im so sad when i saw his picture in Facebook .
Dulu dia tak pernah sentuh rokok, suddenly ada gambar dia merokok. memang betul ada hikmah aku dah tak crush kat dia :)

btw, aku sayang giler petbro aku, Arif Asyraf. Dia ni oldboys MCKK :) dia ni bagi aku, abang yang sangat caring and baik. that's why aku sayang dia :)


okay tu je. nak siapkan module bab 3 sejarah.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.