kinda fine in my hostel :) dalam pantry :D yeah, sat lagi la study. jap je. nak update blog kesayangan ni :) lama sangat tak jenguk dia ni. HAHAHAHAA :D jap lagi study chemistry. meow meow :3 petang tadi call my ibu. kinda miss her so much. i love you ibu :* sat lagi juga nak study sejarah and add math ! yeah yeah and yeah. okay aku rasa dah gila sekarang. haha :D hari ni nak stay up! so yeah. taktau buat apa sekarang :( actually nak share something. pernah tak awak rasa bersalah if someone you befriended, then your own best friend kutuk dia but that girl tak pernah pun nak burukkan my best friend ? sometimes i don't know what to do when i was in this situation -,-" rasa bersalah for both of them. haihhhhh :( kenapa semua kena dekat aku ? yeah, aku tak kesah pun dengar segala luahan orang lain dekat aku. aku sedia mendengar. i am not good listener lahhh. just be ordinary in this case :P good advisor ? NO LAHHHHHHH :P kuat membebel je :DD okayy, sakit hidung sekarang. actually i don't know how to share with you guys with my feeling now ;D actually after one of the sejarah eksplorasi with both all boys school, i got crush on someone. first time in my life i got crush on him where he is from the school that i never like before. suddenly, after eksplorasi, i got crush on him. he was not my partner laaa at that time :D tapi time eksplorasi dia banyak cakap dengan aku. padahal dah la dia partner kawan aku. haihhhh -,-" tapi entah kenapa tetibe aku crush kat dia :D so funny gilaaaa. then, time MAJAKA, i met him and took a picture with him lagi. memang happy gila dapat jumpa dia time MAJAKA :) now, he has my phone number. dia tak text me pun. tak mengharap pun. maybe someday he'll be my jodoh. kita taktau jodoh dengan siapa kan masa hadapan nanti :D hahaha :D tomorrow my parents datang visit :) yeah, makan ! makan, makan dan makan itu memang kerja aku sekarang during this SPM :D genduuuuuuuut. dah gemuk dah pun. tak larat nak exercise dah. HAHAHAHAHA, LOL. takdelah sampai camtu. always exercise but not regularly :D Teeheeeeee, kbye. tengah sedih ni my BFF tak reply text but orang lain dia reply. sedihhhhhhhhhh :'(
| InsyaAllah 9A+ :) thank you adik tablemate :D |
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.