Mengikut jam di bilik aku ni, it's already 10.53pm :) woahh, masa bergerak sangat pantas XD
maknanya lagi berapa bulan je nak ambik result SPM. dah masuk bulan 12 dah pun. Magawadddd :O
Cuaknyaaa, okay rasa nak menangis pulak. ehh sudah lah dina, stop crying :) kau ni kuat bebenor menangis :D err, sorry la aku cepat sensitif :P
Haaa, siapakah 'you' yang dimaksudkan dalam title tuuu ? Siapa lagi Adib laaaa :P
Tau tak, dia ni sangatlah mengada. SUKA SANGAT MENGADA -,-" tapi takpe, mengada kau la buat aku happy. dia ni banyak teman aku. yelah, aku keseorangan kat rumah dengan adik aku je. rumah sunyi. Nasib ada kawan macam Adib ni haaaa. ehhh , bukan pengarang jantung aku la! WE'RE JUST FRIENDS okay ? :) Terima kasih :P Bila dia ni dah start mengada, sabor je la. But aku rasa seronok kawan dengan dia. Tak pernah kesah pape. Cool je (Y) I like it :) Dia boleh la dikatakan seorang yang caring :) i think he is a good brother too XD *adib jangan kembang :P * Ohhhh, it's going to be raining tonight. okayokay. papelah. tapi kan sepanjang aku rapat dengan dia, kitaorang banyak la juga persamaan. tarian tu of course la cuma bezanya dia terror tradisional, aku ni takdelah terror mana pun but modern yeah tapi biasa biasa je la. dia tak boleh sejuk, aku pun tak boleh sejuk. apa lagi eh ? Lupa sat. Hahaha, tapi banyak sama la. He replaced Saufi :) but he's better than Saufi la. Hope he'll not make my heart break too like Saufi do. memang sesuai bebenor, tgh taip WMP main lagu Broken heart by Beyonce :D Haihhhh -,-" tapi one thing i like about Adib, dia seorang yang sangat selamba and supportive :) Hahaha, entah. I feel so grateful for having him as my friend. Thanks Adib :) You always make my day and hanya sebab bawang, kita rapat XD Bawang itu sangat berguna :D
entah kenapa, aku suka la gambar ni. SMART :)
Hehehe,

No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.