Ehhhhh, not boyfie. love is very subjective :)
I am so grateful to have a parents like my mom and dad. they taught me everything in life :) especially my mom :* she taught me on how to be real woman. My mom is very superb. Even though she is only a teacher, she can do everything. My mom boleh memasak apa apa je. cakap je apa yang kau nak, inshaAllah she'll cook for you. western, tradisional, kuih etc. semuanya boleh. Beruntung my dad dapat my mom :) my mom also can menjahit. siap manik manik bagai. now, she design her own half moon tudung. sekarang pun, tak yah beli shawl cause my mom can do it :D memang Super Ibu laaaa :) gardening tu tak yah cakap. sekeliling rumah aku penuh dengan bunga. luar dan dalam pagar semua ada. bermacam mcam colour lagi. buka langsir bilik pun dah nampak bunga :) bukan setakat bunga, sayur, buah , pokok herba semua ada. tak yah pergi pasar. kat rumah dah ada. pokok cili banyak. macam2 jenis.apa lagi.bukan nak menunjuk, i just want to puji my mom that she can plant so many pokok kat rumah. Kalau dalam rumah? hmm, sangaat kemas. tak boleh ada benda bersepah so do my dad. both of them sangat menjaga kebersihan and kekemasan. kalau bilik aku sepah sikit je, my mom dah kemaskan.
that's why i love my mom. she also be my teacher always. apa pelajaran pun, she can teach me walaupun dia hanya cikgu Matematik,Sains and Physics :) i love design in my home yang sekarang. too modern and stylish. my room, my mom designed it very modern. kakak aku, english style. abang aku, warna gothic.Hahah.aku ofc la purple. my favourite colour. dari wardrobe,katil sampai la ke dinding, everything purple in colour. Hahaha :D My mom pun dah ajar aku on how to cook since i was in primary school.Hahaha, so i love my dad too :* nampak je muka garang tapi hati sangat baik. see, he always took care on what his children's need. aku la paling manja. walaupun aku ada adik berumur 6 tahun :D sorryla, aku pernah jadi bongsu. apa yang kakak and abang aku dapat, aku pasti akan dapat juga. Hihihihi, mengada kan ? Hhaha, even dah form 5 pun, aku still manja dengan parents aku. that's my family. abang aku ? SANGATLAH PROTECTIVE AND CARING :) kakak aku, tempat aku luahkan everything esp about boys :D dia pun ex SSPian. but dia ni genius. SPM dia 8A+ 1A, aku ? entah la. tak tau . mampu berdoa pada Allah je la. inshaAllah, straight A's :) Aminnnn . Kbye. Blank for idea dah. Takut merapu XD
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.