Dec 1, 2013

The Other Side,

Halluuu hallu ,

Mockingjay mockingjay mockingjay mocking jay :D Hehehe, ni sebab pekena buku Hunger Games : Mockingjay la ni. HAHAHA. yelahhh, after spm aku macam orang lifeless gila. buntu nk buat apa dah.selalunya bangun pagi, dah buka buku. study pape. now, mengisi masa dengan ONLINE and yeah, reading books. dari dulu sampai skrg i love to read a book. mostly english novel la. jarang la novel bm. kalau bm pun, aku baca buku pasal sejarah ke, biografi tokoh ke, buku motivasi la selalu. motivasi agama. cuti ni nak habiskan buku Mockingjay and Jadilah Wanita yang Terpuji Di Dunia dan Di Akhirat :) That book very interesting. You feel like you're not perfect enough as wanita muslim. seriously. that book banyak motivated me :) hmmm, actually me don't know what to type for today. blank for idea. MUAHAHAHA XD okay stop jap. setiap kali aku online. semua orang akan tanya apa plan aku after spm. HAHAHA. aku tak tau nk jawab apa. Tapi plan yang paling penting is LOSE WEIGHT la. dah berat sangat sekarang. dah above 55kg.  NAK 53 KG BAAAAAAAAAAAAAAAALIK ! kbye. assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.