Dec 2, 2013

Terima Kasih :)

Hey there :)

new entry! Hehe,

kenapa terima kasih ? hmmm, actually nak berterima kasih kepada Aiman Jasrine, budak KUSESS because you've being a very good friend to me all this while. Ehh, dia younger than me la. greatly to know that, tak sangka hanya kerana poke, Dina rapat dengan Aiman. And yeah, tak rasa menyesal kawan dengan Aiman eventhough you're younger than me en ? Dina tak kisah pun. Yup, thanks to you too sebab sangat jujur dengan Dina. betullah apa yang your friends said that Dina ni biasa je but i'm really appreciate that :) tak pernah ada orang yang sejujurnya puji Dina dengan penuh keikhlasan cause i know who am i :) betul juga ckp your friends, I'm just an ordinary girl. no so pretty much. that's why Dina pun pelik sama macam your friends. Pape pun, Dina rasa seronok kawan dnegan Aiman. Nothing to be regret at all. I know that Aiman dah ada gf right ? So we cannot la rapat sangat. takut nanti your gf jealous and Dina tak nak jadi penyebab pada hubungan korang :) Terima kasih sangat sangat. Ehhh, stay in tarian okay ? just need to improve sikit. just be confident of yourself and insyaAllah you can do it. that's what i'm used to do time belajar step tarian :) BE CONFIDENT. and yeah, hope so that our friendship will be last longer :) Kbye.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.