Dec 15, 2013

Two Six Three


AKMAL ARIF BIN ABDUL AZIZ

Hmmm, wanna know why i want to write about him ? Ohhhhoooo, he's not my boyfriend lahhhh! Kawan laaa. Adoyai. For the first time kenal dia ni time eksplorasi sejarah time form 3 lagi. Dia groupmate aku. Tapi kan dia ni pendiam lahh sangattt time form 3. Hahaha :D first eksplorasi dia ajar Pya. then for the second time dia duduk sebelah aku. aku duduk diantara dia dengan Kuja a.k.a Faisal Hamdan. still, dia diam juga. ajar sikit je la kat aku. Hahaha :D aku faham XD dia ni comel apa. Ahaks. *rasa nak termuntah pulak* Hahhaa :D Just kidding okayy ? Then, aku takdelah rapat mana dengan dia ni time form 3 and form 4. sampailah time form 5, ada lagi eksplorasi sejarah dengan SAS. tapi kali ni, 1 hari je. Hahha. Aku group 22. SSP yang sama dengan aku is Raja Iman Nadiah :) okay fine. sampai sampai je dkt meja group, time tu baru ada sorang budak SAS, nama dia Zaquan tak silap aku. then, tunggu la budak SAS group aku yang lain. tetibe datang lah 2 orang budak SAS group aku. time tu aku baca buku sejarah la. then, aku pun tengoklah siapa. OHMAGAWDDDD! aku memang tak sangka aku satu group lagi dengan mamat ni, Akmal Arif ni lahh. Hahaha :D Terkejut gila aku. dia ni act biasa la. maybe dia tak ingat sangat aku. MEMANG PUN XD okay fine, belajar je lah dengan diaorang semua. Zaquan tu sekjap je la jadi groupmate sebab cikgu masariah suruh pergi tempat lain :D then, tetibe aku kena jadi partner Akmal. i was like MAGAWDDDDD :D Again, dh la dulu groupmate lepas tu now partner pulokk. Hahaha :D okayokay, he's doing fine la ajar aku. not bad. tapi yang banyak explain Akmarul je lah. Hahaha :D then, time rest. okay fine. mula2 senyap je. entah kenapa, tetibe mamat ni boleh pulak borak dengan aku. i was like, biar betul dia yang aku kenal time form 3? wahhh, dia dah tak pendiam :D okay, aku pun apa lagi. borak je la. aku sebenarnya seorang yang suka sangat bercakap. even kat RMC pun, aku lah antara yang paling banyak cakap :D sampai partner aku pun penat melayan aku. Haha :D okay okay back to the story :) One thing yang aku nampak dari Akmal ni kan, dia ni actually cm pemalu la. boleh la dikatakan pemalu. HAHAHA :D cm pelik je :P okay fine. then kitaorang biasa2 je la after eksplorasi. contact takdelah. entah cmne, time nk dekat SPM, dia tegur aku. okayy, itu tak boleh diceritakan lah apa kitaorang discuss. Hehehe :D then, sampailah habis SPM kitaorang contact. Dia ni baik la . Tak tipu. aku memang tak sangka la aku boleh jadi rapat dengan dia. sampailah sekarang. sometimes text la juga. not daily la. but sepanjang contact dia ni, aku rasa seronok ada kawan macam dia. He's quite cool gak. Hahaha :D Handsome apa dia ni. Aku pelik gak dia ni takde awek langsung sampai aku pun kena bahan dengan kawan yang aku ni awek dia. Dah ke situ pulokkkk. Adoihhh, hanya sebab aku kejutkan dia subuh. Apa la korang nii. Kawan kejutkan kawan pun salah ke ? Hahaha, tapi tu la moment yang paling buat aku rasa nak tergelak. Tak pasal2 aku jadi awek Akmal. Apo kono ehh :P KITAORANG HANYA KAWAN okayyy :) not more than that. Bagi aku dia ni caring lah gak *rasa nak batuk pulak :D * . takdelah, hari tu dia tanya asal aku sedih semua. baguslah, kawan yang caring. bagus bagus  (Y) pendengar yang setia sebab time aku ada masalah, dia sanggup la bagi nasihat aku. Hahaha :D dia ni sebenarnya penakut gak XD Hihihi, jangan marehhh eh Akmal :D lawak gak dia ni kadang kadang :) but i'm happy la kwan dengan dia. tapi tu lahh, sampai sekarang kat ask.fm orang tak habehhh dok tanya hubungan aku dengan dia ni. Haiyooo, penat eden nak jawab. Ahaks. KAWAN SAHAJA okayyy :) Pape pun, thanks bro sebab kau sudi jadi kawan aku. Best siakk kawan dengan kau. sorry lah kalau aku ni kadang2 busy body ke apa, annoying ke. sorry :( Pape pun, thanks :) Till we meet again.

Kbye :D


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.