Dec 15, 2013

Two Six Two :)

Heyhello guys :)

You know what? i really love you guys because you guys willingly read my blog even though my post wasn't so interesting :) pape pun , i really appreciate you guys so much ! XD terima kasih. sayang korang. Muahhh :D *gedik bebenor* Ahaks. haha :D

so how's your day ? Heyy, wanna know some meanings on my nickname, Dina ? There you go ;

DINA

 "Bererti Keagamaan. Seorang yang jujur dan setia dalam percintaan dan persahabatan. Pendengar dan penasihat yang baik. Bijak dan berupaya menyelesaikan sesuatu masalah dengan cara yang tersendiri :)"

I'm just sharing. sharing is caring right ? kalau tak suka, takpelah. aku faham kan. kita tak boleh nak puaskan hati semua orang kan :) tak semua orang suka kita. so kena accept apa orang nak ckap pasal kita :D Adoyaiii, laparnya kita :O Wahhhh, pucuk dicita ulam mendatang. Ibu masak nasi goreng. Yummayyyy :D Kenyang dahh. thank you ibu :* Kbye. Ahaks.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.