Dec 3, 2013

We Became Closer :)

Hey hello guys :)

how's your day ? May Allah bless you today until your last breath :) Insha Allah ;D

So yeaah, we became closer ? wanna know why ? it's just because of one tweet, we became closer XD

Tak sangka juga, kawan dengan dia sangat seronok. DIA SANGAT COOL :) but he reminds me of Saufi, my best friend forever. They're same. A little bit lahhh :) but seriously, ada la iras iras. muka takdelah sama XD berbeza la tapi their sikap la yg sama. Awwwh, suddenly i miss the old Saufi. Okay papelah. aku dh tawar hati dah dengan dia. i felt that i wasn't his BFF anymore even though we've been friends for almost 7 years but till today, i feel that it was gone. I feel so sad. my heart is broken badly. dia rasa lagi sakit clashed dengan boyfie cause it's your BFF. a person that you love so much. Pape pun, i don't want to talk about him in this post. Actually, this post is credit to Mohamad Adib Abd Hanem a.k.a Adib, ex student of Sekolah Sultan Alam Shah :) HAHAHA, we both dah jadi ex student a.k.a  alumni XD Thank you so much cause you're being such a good friend for this time being :) aku tak sangka juga la kau kenal aku. actually, aku dh lama kenal kau since form 3. dengar2 je la nama kau. and yeah, i felt so proud you know me this year in tarian. TAK SANGKA GILA XD bukan tak nak tegur cik abang oi, but malu. i'm a girl and you're a boy so it was you that supposedly to  tegur me first :P Hehehe, tak sangka semalam hanya sebab kau tweet pasal potong bawang, we became closer and closer. hope that you'll be the next my BFF. maybe :) thanks sebab support usaha aku untuk aku turunkan berat badan. not so many my friend support, they said that aku dah cukup kurus but to me NOT. aku makin berisi since SPM.  dulu awal tahun sampai pertengahan tahun, my berat was 53 KG but now, ABOVE 55 KG. the old berat before i got  53kg :( Hehehe, but seriously, aku rasa kau sangat gempak lah. i'm so proud of myself dapat berkawan dengan kau. HAHAHAHA :D kau sangat caring la juga. you hv a good common sense too. sumpah la. aku tak menyesal kawan and kenal kau. hoping that you're not like other boys yg hanya berkawan gitu gitu je. aku tak pernah kesah kawan dengan sesape. tak kira apa status dan jantina. cause i know, we're all the same. hamba Allah juga en ?Hahaha, pape pun thanks jadi kawan aku ;D


SO THIS IS HIM ; MOHAMAD ADIB ABD HANEM


sorry la curi gambar kau XD takpe, nampak handsome :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.