GOOD MORNING PEOPLE!
nak tau tak, itew ada berita gembira dia pagi2 hari ini :)
'A' TEXT AKUUUUUUU PAGI NI!
hahaha, sumpah tak percaya gila :D
i'm so surprised you know.
Ya Allah, bahagianya rasa di hati ini apabila dia hantar text.
terasa makin dekat aku dengan dia ya Allah.
kalau dulu bangun dengan senyuman,
hari ini aku bangun pagi dengan senyuman yang sangat lebar :D
Gembira sangattttttt :)
he say sorry to me sebab tak kejut aku qiam, and kali ni, dia pulak kejutkan aku subuh :D
Hahahaha :DD
aku rasa bahagia gila malam tadi bila dia ckp dia tengah text aku je :)
Lagi laaa aku rasa gembira.
malam tadi pun tido dalam keadaan yang sangat gembira dan lena :D
sumpah weh.
lagi tambah sayang aku kat dia :)
rindunyaaaa T.T
Kbye :*
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.