Assalamualaikum :)
Pagi tadi tidur dengan teddy bear :D Hahaha,
tak pernah pernah tidur dengan teddy bear since stop time darjah 6 je :D
maybe sebab bahagia sangat kot.
selalunya teddy bear tu akan jatuh katil tapi yang kali ini,
aku peluk erat gilooooss :D
and aku mimpi yang sangat best.
aku mimpi pasal my beloved school, SSP and my best dancing group,Puteri Kencana :*
sumpah, ni mesti kes aku rindu ni. Hehehe :)
and btw,
A texting me again after aku breakfast tadi :)
sometimes aku terfikir juga en.
sepanjang weekend ni dia text aku je :D
Aipp Dina, jangan perasan! :P
Hahahaha,
Kbye :D
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.