Jan 12, 2014

Three Zero Six

Assalamualaikum :)

Pagi tadi tidur dengan teddy bear :D Hahaha,
tak pernah pernah tidur dengan teddy bear since stop time darjah 6 je :D

maybe sebab bahagia sangat kot.
selalunya teddy bear tu akan jatuh katil tapi yang kali ini,
aku peluk erat gilooooss :D

and aku mimpi yang sangat best.

aku mimpi pasal my beloved school, SSP and my best dancing group,Puteri Kencana :*

sumpah, ni mesti kes aku rindu ni. Hehehe :)

and btw,

A texting me again after aku breakfast tadi :)
sometimes aku terfikir juga en.
sepanjang weekend ni dia text aku je :D

Aipp Dina, jangan perasan! :P
Hahahaha,

Kbye :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.