SPM result dah lepas. last week dah dapat. unfortunately, me did not manage to get straight A's.
i'm sorry ibu and ayah. itu sahaja yang dina mampu :'( sedih memang sedih beb tak dapat straight A's, tapi dah itu sahaja rezeki dan keputusan yang terbaik yang Allah dah tetapkan. mungkin ada hikmah semua ni Allah bagi ni. aku terima dengan penuh keredhaan walaupun sedih la juga at first. sampai malam asyik menangis je.
fortunately, my abang angkat, Acap whatsapp aku. dia bagi segala gala nasihat dan semangat kat aku. no doubt ah, aku tak rasa menyesal jadi adik angkat dia sepanjang 3 tahun ni. seriously, dia baik sangat sangat :)) dah la hensem en, hehehe :D aip aip, no hard feeling ah. anggap macam abang and kawan je la! but alhamdulillah la, addmath aku for the first time aku dapat A-! daripada G naik A- :))
sumpa rasa bersyukur gila weh.mampu 5A je la :/ thanks for those yg bagi aku semangat esp my dad!
" Dina, jangan pernah give up okay lepas dapat result ni. jangan rasa rendah diri sangat. Dina kena bangkit balik, tebus balik nanti dekat U. Ayah percaya anak ayah ni seorang yang takkan give up. anak ayah ni seorang yang kuat. Ayah tau, dina sedih tapi dah itu rezeki Dina kan, ayah tak kisah. Ayah redha. So dina jangan sedih sedih okay. kuatkan semangat."
-Ayah-
I feel so relieved after ayah cakap camtu :') so terharu beb! Ohh btw, english aku A! ni pun sumpah tak percaya. sebab aku dak set last dalam english. SET G! tak pernah dapat A beb. thank you Ms Laila sbb banyak mengajar, sanggup buat kelas every friday semata mata nak ajar kitaorang. semoga teacher sentiasa diberkatiNya. usaha teacher for dak dak set F and G mmg tak dapat nak dibalas. teacher ajar dgn penuh kesbaran melayan kerenah kitaorg yg mengantuk selalu. HAHAHA :D tazkirah teacher pun :))
tah la, after result ni, aku busy je la nak isi macam2. isi segala scholarship bagai and baru aku tersedar yang aku dah tak teringat langsung pasal A. seriously, aku tak tipu. tah tah aku dah tak crush kat dia? entah. maybe aku skrg terlalu focus pada future aku. dia 8A 1B+/B cenggitu la. dia dak pandai. aku rasa tak layak dengan dia. lagipun after plkn habis, dia dh tak contact aku sgt pn mcm mse dia dekat plkn dulu. aku terasa sebenarnya tapi biarlah. nasib aku ada kawan macam Akmal :) seriously, aku rasa seronok kawan dengan Akmal. perangai lebih kurang je dengan aku, suka merepek manjang. HAHAHAHAHA :D Farith kenot ah nak ganggu, dia skrg ada awek. pehh semua org skrg nak ada gf/bf. jeles ite. Hahahaha :D tak kisah pun la, malas nak cari. takde masa nak fikir buat masa skrg kotttt :P Hihi.
so that's all for today. love you guys :*
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.