heyho :))
Ssup? hehehe :D me just fine like always. cuma yelah malam tadi a bit emotional.
ada la halnya.
hmm, actually i wanna say something tau. aku dah tak crush kat A. Kenapa aku dh tak? Sebab aku rasa aku mcm orang bodoh tunggu padahal dia bukannya ada perasaan kat aku pun kan? Dia anggap sebagai kawan je pun :') Lek ah, i'm okay. walaupun hati ni rasa la jugak sakitnya, tapi aku watlek je sebab ni bukan salah dia. salah aku. aku tak patut ada perasaan kat dia right :)) and aku dah penat crush kat orang. siapa je aku ni? bukannya lawa mana pun yang orang nak minat kan. aku tak kisah la semua tu. tak penting pun dalam hidup aku skrg. sekarang focus aku pada future aku je. studies aku.
so please, stop tanya ke pape pasal A dekat ask.fm aku. aku rimas if dia baca pun dia lagi rimas. aku tau la dia laki jenis cmne. wowowo, aku bukan nak tunjuk bajet aku dapat baca minda lelaki tapi this is based on my experience okayy :P aku tak kisah orang nak judge aku cmne, sebab aku tau korang bukannya kenal aku sangat okayy. certain orang je tau perangai aku camne. aku dengan A hanya SEKADAR KAWAN SAHAJA. he's not my crush anymore. lgpun kdg2 aku terasa la lepas dia habis plkn ni. aku rasa mcm mse dia plkn dulu aku ni hanya sebagai nak hilangkan bosan dia. bila dia dh tak bosan, lgsung tak contact aku. last contact masa malam esoknya nak ambik result.tu je, itupun aku rasa emo dia reply text aku cmtu. lagipun aku tak nak dia pikir aku ni jenis perempuan yang macam takde harga diri. yelah, dia budak pandai walaupun dia tak straight tapi dia slack 1B je. aku ni ada C+. lagi teruk dari dia. but sokay, mesti la dia nak cari perempuan yang pandai setaraf dia. siapa je aku kan. Hahahahahha, dah ah Dina. tak payah cakap benda sama. Hahahhaa:D
to me, banyak gak aku experience in love. ehh nope, about boys. but honestly la, why must my feeling being tortured by boys??? WHY? sometimes aku terfikir gak kenapa mesti aku yang rasa patah hati ni, sakit hati ni dekat lelaki. apa yang mampu aku buat is berdoa dekat Allah, mengadu segala galanya dekat Allah. Allah kan Maha Mendengar. sebab apa tau, bila aku luahkan segala galanya dekat Allah after that aku rasa tenang. seriously :)) aku rasa macam Allah dengar dan try solve kan masalah aku. sebab apa, Allah Maha Berkuasa terhdap ciptaanNya. aku bukannya nak bajet alim ke apa, i'm just sharing with you guys. tak suka takpe, tak payah baca blog ni. sorry to say, aku dah lama buat blog sejak aku form 1 lagi. kat sini la antara tempat luahan aku. i'll share my problems, story dekat blog aku ni. segala kisah suka duka aku aku ceritakan kat sini :')
so i decided to move on! teruskan kehidupan. fokus on my future. Hahahaha, tapi jangan la terkejut tetibe aku ada boyfie baru pulak dh masuk U. Bhahahhahaa XD Jkjk. takde la. main main je la. so that's all :)) to be continued....
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.